DOWNLOAD OUR APP
IndiaOnline playstore
05:22 PM | Sat, 28 May 2016

Download Our Mobile App

Download Font

لیگ۔ بہتر ثابت ہوگا کرکٹ، سائیکل کمپیوٹر اتحاد گاؤں اور شہر میں توازن بنا رہی سرکار۔ اکھلیشعوام خود کرے ریاستی حکومت کے کام کاج کے دیگر حکومتوں سے موازنہ ،پردیش حکومت نے آفت متاثرین کسانوں کی مدد کے لئے کھول دیا خزانہ

331 Days ago
| by Inkishaf

000004.tif

جھانسی: یکم جولائی ریاستی حکومت دیہی اور شہری علاقوں کی ترقی کا پورا خیال رکھ رہی ہے. دونوں میں توازن پیدا کیا جا رہا ہے. کرکٹ، سائیکل اور کمپیوٹر اتحاد اس کام کو آسان کر رہا ہے. ریلوے سینئر انسٹی ٹیوٹ میں منعقد پروگرام کے دوران یہ بات وزیر اعلیٰ اکھلیش یادو نے لیپ ٹاپ اور کنیا ودیادھن تقسیم کی تقریب کے دوران وزیر اعلیٰ نے کہا کہ گاؤں اور شہروں کی صورت میں بڑا فرق ہے. اس کم کرنے کے لئے ان کی حکومت کوشاں ہے. ترقیاتی کاموں کے حوالے سے دونوں میں توازن بنانے کی سمت میں کام جاری ہے. دیہاتیوں علاقوں اور دیہاتیوں کے لئے جہاں کامدھین ڈیری، باندھ و رہائشی منصوبے کارفرما ہیں تو وہیں شہر کی ترقی کو ایکسپریس وہ جیسی اہم منصوبہ کو عملی شکل دینے جا رہی ہے. یہ کام ریاست کو خوشحالی کی طرف لے جائے گا. انہوں نے کہا کہ لیپ ٹاپ و کنیا ودیادھن پاکر دیہی طالب علم۔طالبات کی سوچ میں تبدیلی آ رہی ہے. شجر کاری مہم پر پورے پردیش میں کام ہو رہا ہے پر سب سے زیادہ پودے جھانسی منڈل میں لگائے جائیں گے. پچھلی حکومت نے شجر کاری کے کام میں جم کر خرابی کی تھی. پودوں کے مقام پر ان کی ڈالیاں لگائی گئیں تھیں. یہی نہیں شمسی توانائی کے معاملے میں بھی بندیل کھنڈ بہت آگے نکلنے والا ہے. للت پور میں پاور پلانٹ کی ایک یونٹ نے کام کرنا شروع کر دیا ہے. جلد ہی دیگر دو یونٹیں بھی شروع ہو جائیں گی اور لوگوں کو کافی بجلی ملے گی. 
وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ریاستی حکومت ہر طبقے کے لئے کام کر رہی ہے. کسانوں کے لئے ڈیم بنائے جا رہے ہیں. ضرورتمندوں کے لئے رہائشی منصوبہ بندی، سماج وادی پنشن کی منصوبہ بندی سمیت مختلف منصوبے پر غور و فکرہو رہی ہیں. 
آنے والے دنوں میں اور بھی کام کرنے ہیں. اب لوگوں کی باری ہے. عوام حکومت کے کاموں کے مقابلے دیگر حکومتوں سے کرے یقینی طور پر وہ سماج وادی پارٹی کی حکومت کو آگے پائے گی۔ ()

Viewed 314 times
  • SHARE THIS
  • TWEET THIS
  • SHARE THIS
  • E-mail

Our Media Partners

app banner

Download India's No.1 FREE All-in-1 App

Daily News, Weather Updates, Local City Search, All India Travel Guide, Games, Jokes & lots more - All-in-1