DOWNLOAD OUR APP
IndiaOnline playstore
07:24 AM | Wed, 29 Jun 2016

Download Our Mobile App

Download Font

کاروباری کام کرنے والوں کو رجسٹرڈ کر کے وصولے ٹیکس اے ڈ ی ایم نے اجلاس میں جاری کیں ہدایات

383 Days ago
| by Inkishaf

1.tif

جھانسی: تمام محکمہ ابھی سے چوکنا ہوکر کام کریں، تاکہ جو سالانہ ہدف وصولی کے لئے محکموں کو حکومت کی طرف سے حاصل ہوئے ہیں، اسے سو فیصد مکمل کیا جا سکے. افسر ابھی سے سالانہ ہدف کی تکمیل کے لیے حکمت عملی بنا لیں. اگر شروع سے ہی بیلاگ ہوگا تو آنے والے ماہ میں وصولی ہدف مکمل کرنے میں پریشانی ہوگی. یہ ہدایات ایڈیشنل ضلع مجسٹریٹ خزانہ اور ریونیو امیش نارائن پانڈے نے گاندھی آڈیٹوریم کلکٹریٹ میں آمدنی ٹاسک فورس اور آمدنی دییو کی وصولی کا جائزہ کرتے ہوئے حکام کو دیے۔
وصولی کا جائزہ کرتے ہوئے اے ڈی ایم خزانہ اور ریونیو نے کہا کہ ہدف کی تکمیل کے لیے ابھی سے فعال رہیں. انہوں نے مالکر، گاڑی کر اور مسافر کر، آب کاری محکمہ سٹیمپ کامرس کر محکمہ کو ہدایت دی کہ مسلسل موبائل رہتے ہوئے چھاپے مار کارروائی کریں. انہوں نے کہا کہ ایسے گاڑی جو ذاتی ہیں اور تجارتی کام کرتے ہیں تو انہیں رجسٹرڈ کرتے ہوئے ان سے ٹیکس وصولی کریں. ضلع میں غیر قانونی شراب فروخت پر مؤثر روک لگائے جانے کے لئے علاقوں کو نشانزدکر لیں اور نظر رکھتے ہوئے کارروائی کریں۔
وصولی جائزہ لینے کے دوران آب کاری محکمہ کا جائزہ لیا اور بتایا کہ سالانہ ہدف 185.21 کروڑ ہے. ماہ میں بتدریج وصولی کا ہدف 25.44 کروڑ کے رشتہ دار 22.72 کروڑ ہوئی، جو 89 فیصد ہے. انہوں نے کہا کہ جب ماہ کا ہدف ہی مکمل نہیں ہو سکا تو آگے کیسے مقصد مکمل کر پائیں گے. انہوں نے مالکر، گاڑی کر اور مسافر کر جائزہ کرتے ہوئے کہا کہ محکمہ کا سالانہ ہدف 78.16 کروڑ ہے اور ماہ کا بتدریج مقصد 12.03 کروڑ ہے اور وصولی کی گئی 10.15 کروڑ روپے. اسے بڑھائے جانے کے لئے ابھی سے اضافی کوشش کرنے ہوں گے۔
سٹیمپ وصولی کا سالانہ ہدف 182.00 کروڑ ہے. ماہ کا ہدف 27.55 کروڑ کے رشتہ دار 21.94 کروڑ وصولی ہوئی، جو ماہ کے 80 فیصد ہے.
جائزہ میں سیاحت محکمہ میونسپل کارپوریشن، تجارت کر، توانائی سمیت دیگر شعبوں کا جائزہ لیا. اس موقع پر اے ڈی ایم انتظامیہ رماشنکر گپتا، شہر کمشنر ارون روشنی، ڈی ایف او این. روندر، خان افسر اربی سنگھ سمیت ایس ڈ ایم موٹھ یو. پی سنگھ، مورانی پر امت کمار، ٹہرولی ایس پی سنگھ، گروٹھا رام یادو، جھانسی وغیرہ موجود رہے۔ ()

Viewed 187 times
  • SHARE THIS
  • TWEET THIS
  • SHARE THIS
  • E-mail

Our Media Partners

app banner

Download India's No.1 FREE All-in-1 App

Daily News, Weather Updates, Local City Search, All India Travel Guide, Games, Jokes & lots more - All-in-1