A part of Indiaonline network empowering local businesses
Chaitra Navratri

ئی دہلی: سپریم کورٹ 1 اپریل کو گیانواپی مسجد انتظامی کمیٹی کی درخواست پر سماعت کرے گی جس میں الہ آبا

News

ایم ایس دھونی نے آتے ہی پہلی گیند پر چوکا لگایالیکن وہ چنئی کو فتح دلانے میں مکمل طور پر ناکام رہے۔ دھونی آئی پی ایل 2024 میں دہلی کے خلاف میچ میں پہلی بار بیٹنگ کے لیے میدان میں آئے تھے۔ دہلی کے تیز گیند باز مکیش کمار نے میچ میں قابل ستائش مظاہرہ کیا۔ مکیش نے دھونی اور جڈیجہ کے سامنے 19ویں اوور میں صرف 5 رنز دیئے اور ٹیم کی جیت میں اہم کردار ادا کیا۔ چنئی کو اس میچ میں 20 رنز سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

آئی پی ایل 2024 کے13ویں میچ میں پہلے بلے بازی کرتے ہوئے دہلی کیپٹلز نے 20 اوورز میں 191/5 رنز بنائے۔ ڈیوڈ وارنر نے ٹیم کی جانب سے 52 رنز کی سب سے بڑی اننگز کھیلی۔ اس کے علاوہ کپتان رشبھ پنت نے 51 رنز بنائے۔ اس کے بعد چنئی سپر کنگز ، ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے 20 اوورز میں 171/6 کے اسکور تک ہی پہنچ سکی۔ رہانے نے ٹیم کے لیے 45 رنز کی سب سے بڑی اننگز کھیلی۔ اس کے علاوہ آٹھویں نمبر پر آنے والے ایم ایس دھونی نے شائقین کے دل جیت لیے اور 16 گیندوں میں 4 چوکوں اور 3 چھکوں کی مدد سے 37 رنز (ناٹ آؤٹ )کی شاندار اننگز کھیلی لیکن وہ چنئی کو فتح سے ہمکنار نہ کر سکے۔

اشتہار
192 رنز کے ہدف کے تعاقب میں اترنے والی چنئی سپر کنگز کی شروعات انتہائی خراب رہی۔ ٹیم نے اپنا پہلا وکٹ پہلے ہی اوور میں کپتان روتوراج گائیکواڈ (01) کی شکل میں کھو دیا۔ اس کے بعد تیسرے اوور میں راچن رویندرا 12 گیندوں پر صرف 2 رنز بنانے کے بعد پویلین لوٹ گئے۔ خلیل احمد نے دونوں اوپنرز کو اپنا شکار بنایا۔ اس کے بعد اجنکیا رہانے اور ڈیرل مچل نے تیسری وکٹ کے لیے 68 (45 گیندوں) کی شراکت بنائی ہے جو 11ویں اوور میں مچل کی وکٹ کے ساتھ ختم ہوئی۔ مچل نے 26 گیندوں پر 1 چوکے اور 2 چھکوں کی مدد سے 34 رنز کی اننگز کھیلی۔

12 Days ago