A part of Indiaonline network empowering local businesses
Chaitra Navratri

IPL 2024 SRH vs GT: سن رائزرس حیدرآباد کو گجرات ٹائٹنز7وکٹوں سے ہرایا،موہت شرما کی زبردست بولنگ

News

ی دہلی: انڈین پریمیئر لیگ میں بڑی شکست کے بعد گجرات ٹائٹنز نے زبردست جیت کے ساتھ واپسی کی ہے۔ سن رائزرس حیدرآباد کے کپتان پیٹ کمنز نے ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔ آخری میچ میں ممبئی انڈینز کے خلاف ٹورنامنٹ کی تاریخ کا سب سے بڑا سکور بنانے والی ٹیم صرف 8 وکٹوں کے نقصان پر 162 رنز تک ہی پہنچ سکی۔ ہدف کے تعاقب میں گجرات ٹائٹنز نے سائی سدرشن اور ڈیوڈ ملر کی شاندار اننگز کی بدولت 19.1 اوور میں 3 وکٹوں کے نقصان پر آسان جیت درج کی۔

گجرات کی آسان فتح
گزشتہ میچ میں چنئی سپر کنگز کے خلاف بڑی شکست سے سنبھلتے ہوئے گجرات ٹائٹنز کی ٹیم نے سن رائزرز حیدرآباد پر آسان فتح درج کی۔ کپتان شبمن گِل نے ریدھیمان ساہا کے ساتھ مل کر ٹیم کو اچھی شروعات دی۔ مڈل آرڈر میں امپیکٹ کھلاڑی سائی سدرشن تیج نے 45 رنز کی اننگز کھیل کر میچ کا رخ ہی بدل دیا۔ ڈیوڈ ملر نے وجے شنکر کے ساتھ مل کر ٹیم کو فتح سے ہمکنار کیا۔

اشتہار
سن رائزرز کی بیٹنگ بکھر گئی۔
گزشتہ میچ میں کافی رنز بنانے والی سن رائزرس حیدرآباد کی بیٹنگ گجرات ٹائٹنز کے سامنے بکھر گئی۔ اوپنرز ٹریوس ہیڈ، ابھیشیک شرما، ہنری کلاسن اور ایڈن مارکرم گزشتہ میچ کی طرح اس میچ میں بھی طوفانی اننگز نہیں کھیل سکے۔ عبدالصمد نے آکر 29 رنز بنائے اور حیدرآباد کی جانب سے سب سے بڑی اننگز کھیلی۔ ابھیشیک شرما نے بھی اتنے ہی رنز بنائے۔ بڑی مشکل سے ٹیم 20 اوورز میں 162 رنز تک پہنچنے میں کامیاب ہوئی۔

موہت شرما کی زبردست بولنگ
گجرات کی ٹیم حیدرآباد کے دھماکہ خیز بیٹنگ آرڈر کو روکنے میں کامیاب ہوگئی تھی، اس کے پیچھے موہت شرما کی زبردست بولنگ تھی۔ اپنے تجربے کا فائدہ اٹھاتے ہوئے اس گیند باز نے بلے بازوں کو مسلسل پریشان کیا۔ 4 اوورز کی گیند بازی میں انہوں نے صرف 25 رنز دیے اور تین اہم وکٹیں حاصل کیں۔ ان میں سے ایک ہی اوور میں لگاتار دو وکٹیں میچ کا رخ بدلنے والی تھیں۔ پہلے شہباز احمد اور پھر واشنگٹن سندر کو موہت شرما نے شکار کیا۔

نیوز18اردو ہندوستان میں اردو کی سب سے بڑی نیوز ویب سائٹس میں سے ایک ہے۔ برائے مہربانی ہمارے واٹس چینل کو لائیو، تازہ ترین خبروں اور ویڈیوز کے لئے فالو کریں۔آپ ہماری ویب سائٹ پر خبروں، تصاویر اور خیالات کے ساتھ ساتھ انٹرٹینمنٹ، کرکٹ جیسے کھیلوں اور لائف اسٹائل سے منسلک مواد دیکھ سکتے ہیں۔ آپ ہمیں، ایکس، فیس بک، انسٹاگرام، تھریڈز،شیئرچیٹ، ڈیلی ہنٹ جیسے ایپس پر بھی فالوکرسکتے ہیں۔

12 Days ago