A part of Indiaonline network empowering local businesses
Chaitra Navratri

PM Modi -Bill Gates:نمو ڈرون دیدی اسکیم کے مداح بن گئےبل گیٹس ، پی ایم مودی نے کہا ۔۔ بدل رہی ہے لوگ

news

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی اور مائیکروسافٹ کے بانی بل گیٹس کے درمیان کئی مسائل پر بات چیت ہوئی۔ جس کی ویڈیومنظر عام پر آگئی ہے۔ اس دوران پی ایم مودی نے بل گیٹس سے نمو ڈرون دیدی کے منصوبے کے بارے میں بات کی۔ پی ایم مودی نے بل گیٹس سے ہندوستان میں ڈیجیٹل انقلاب کا ذکر کیا۔ پی ایم مودی نے کہا، ‘جب میں دنیا میں ڈیجیٹل تقسیم کے بارے میں سنتا تھا، میں نے سوچا کہ میں اپنے ملک میں ایسا کچھ نہیں ہونے دوں گا۔ ڈیجیٹل پبلک انفراسٹرکچر اپنے آپ میں ایک بڑی ضرورت ہے۔ ہندوستان ، نئی ​​ٹکنالوجی کو اپنانے کے لیے تیار ہیں۔ میں نے ‘نمو ڈرون دیدی’ اسکیم شروع کی ہے۔ یہ بہت کامیابی سے چل رہا ہے۔ میں ان دنوں،’ ڈرون دیدی ‘سے بات کرتا ہوں، وہ خوش ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ ا نہیں سائیکل چلانا نہیں آتا تھا لیکن اب وہ پائلٹ ہیں اور ڈرون اڑ سکتی ہیں۔ لوگوں کی ذہنیت بدل گئی ہے۔"

اشتہار
اس کے علاوہ پی ایم مودی نے کہا، ‘ہندوستان میں خواتین نئی ٹکنالوجی کو اپنانے کے لیے زیادہ کھلی ہیں۔ میں نے ‘نمو ڈرون دیدی’ اسکیم شروع کی ہے۔ یہ بہت کامیابی سے چل رہا ہے۔

اس پروگرام کے پیچھے میرے دو مقاصد ہیں۔ پہلا ملک میں 3 کروڑ ‘لکھ پتی دیدیاں’ بنانا، یعنی ملک کی 3 کروڑ خواتین کو پیسہ کمانے کے لیے تیار کرنا۔ 1 لاکھ سالانہ، وہ بھی پسماندہ خاندانوں سے۔ میں زراعت کو جدید بنانا چاہتاہوں اور دوسرا، میں اس میں خواتین کی شرکت کو یقینی بنانا چاہتا ہوں۔

پی ایم مودی اور بل گیٹس کے درمیان صحت سے لے کر ٹکنالوجی اور آب و ہوا تک کے اہم مسائل پر بات چیت ہوئی۔ پی ایم مودی نے کہا کہ انڈونیشیا میں جی 20 سمٹ کے دوران دنیا بھر کے نمائندوں نے ملک میں ڈیجیٹل انقلاب کے بارے میں جاننے میں دلچسپی ظاہر کی تھی۔

اشتہار
 
IPL 2024 Record: آئی پی ایل میں رقم ہوئی نئی تاریخ
میں نے اس وقت کہا تھا کہ ہم نے ٹکنالوجی کو جمہوری بنایا، تاکہ کسی کی اجارہ داری نہ رہے۔ یہ عوام کے لیے اور عوام کے ذریعہ ہے۔ اس موقع پر پی ایم مودی نے کہا کہ انہوں نے 2 لاکھ صحت مندر بنائے۔ صحت کے شعبے اور اسپتالوں کو ٹکنالوجی سے منسلک کیاہے۔

نیوز18اردو ہندوستان میں اردو کی سب سے بڑی نیوز ویب سائٹس میں سے ایک ہے۔ برائے مہربانی ہمارے واٹس چینل کو لائیو، تازہ ترین خبروں اور ویڈیوز کے لئے فالو کریں۔آپ ہماری ویب سائٹ پر خبروں، تصاویر اور خیالات کے ساتھ ساتھ انٹرٹینمنٹ، کرکٹ جیسے کھیلوں اور لائف اسٹائل سے منسلک مواد دیکھ سکتے ہیں۔ آپ ہمیں، ایکس، فیس بک، انسٹاگرام، تھریڈز،شیئرچیٹ، ڈیلی ہنٹ جیسے ایپس پر بھی فالوکرسکتے ہیں۔

14 Days ago